پیک امید کانون پرورش فکری به مناطق محروم شمال استان اصفهان رسید

به مناسبت دهه مبارک فجر روز یکشنبه 20 بهمن ماه ویژه برنامه های نشاط و خلاق توسط پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و کم برخوردار شمال استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، از جمله برنامه های پیش بینی شده توسط اداره کل کانون پرورش فکری استان به مناسبت دهه مبارک فجر اجرای ویژه برنامه هایی با نشاط و خلاق در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود که این برنامه در قالب پیک امید و با هدف ایجاد عدالت فرهنگی، معرفی کانون پرورش فکری و ایجاد یک روز با نشاط برای مخاطبان برنامه ریزی و اجرا شد.

این ویژه برنامه روز یکشنبه بیست بهمن ماه باهمت مراکز فرهنگی هنری شمال استان اصفهان شامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و دو کاشان، آران و بیدگل و با همکاری کتابخانه سیار روستایی نطنز در یکی از مدارس محروم حاشیه شهر کاشان برگزار شد.

در این ویژه برنامه که باحضور یکصد وهشتاد نفر از دانش آموزان با محوریت معرفی کانون پرورش فکری برگزار شد برنامه هایی از جمله برگزاری کارگاه های متنوع کاردستی، نمایش فیلم، اجرای سرود، برگزاری مسابقات حضوری همراه با اهداء جوایز و پک های فرهنگی به شرکت کنندگان برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =