کد خبر: 295846
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
فعالیت پیک امید کانون در شهرک طرق مشهد

جشن نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور ۳۵۰ نفراز دانش آموزان دختر دبستان «میراب» واقع در شهرک طرق یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ همزمان با بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب، ویژه برنامه‌های  شاد و جذاب فرهنگی، هنری و ادبی برای دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی دبستان میراب واقع در حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

این ویژه برنامه که با برگزاری کارگاه فرزندپروری در حوزه روانشناسی و سلامت کودک نیز همراه بود مورد بازدید طاهره طهماسبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون و مسئول دبیرخانه کنوانسیون حقوق کودک استان قرار گرفت.

محبوبه بزم آرا کارشناس مسئول ادبی استان در توضیح این خبر گفت:همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجرو با استفاده ازظرفیت مراکز سیار مشهد در قالب «پیک امید»  برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای کودکان مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد صورت گرفت.

این ویژه برنامه با قصه‌گویی ویکتوریا اعظم مربی فرهنگی مشهد از کتاب «گربه‌ها و خروسها»، پخش انیمیشن «تبر» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع اتحاد و همبستگی، مسابقه مربت کردن شعارها بر روی پانل و اجرای نمایش خلاق همراه بود.

 در ادامه این برنامه معرفی بخش مکاتبه ای توسط کارشناس این بخش صورت گرفت. این معرفی شامل ارائه طرح ادبی و تشویق کودکان به نوشتن و ارائه آثار آنها به کانون جهت شناسایی استعدادها و عضویت در بخش مکاتبه‌ای بود.

همزمان با اجرای فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان، کارگاه های فرزندپروری با حضور برعرفان، مشاور ارشد بهزیستی و دکتر اکبری نماینده دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موضوع «آسیب‌های خشونت و سوء رفتار با کودکان» و «راههای پیشگیری از بیماری‌های واگیردار در کودکان» نیز برگزار شد.

در این روز به یادماندنی هدایایی که از طرف معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری در قالب کتاب و لوازم تحریر آماده شده بود به کودکان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =