کد خبر: 295865
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
بازدید 521
《رنگ انقلاب》 در مرکز کانون هشتگرد

مرکز کانون هشتگرد استان البرز به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ویژه برنامه های فرهنگی و هنری «به رنگ انقلاب» و «مادر و انقلاب» را برگزار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز هم‌زمان با گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ویژه برنامه‌های دهه فجر در مرکز هشتگرد تدارک دیده و اجرا شد.

ویژه برنامه《به رنگ انقلاب》

ویژه برنامه فرهنگی هنری 《به رنگ انقلاب》 با حضور اعضای کارگاه های هنری در  این مرکز اجرا شد.

کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های نقاشی با موضوع« مثل پدر مهربان» سردار شهید قاسم سلیمانی و با مفاهیم ایثار، مقاومت و آزادی تصاویری را خلق کردند. همچنین در این ویژه برنامه، نمایش‌های ویژه‌ای  با موضوعات مختلف توسط اعضا اجرا شد، پخش نماهنگی در خصوص معرفی وقایع انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ برای اعضا از دیگر فعالیت های اجرا شده در این برنامه بود.

کارگاه 《مادر و انقلاب》

کارگاه ویژه‌ای با عنوان «مادر و انقلاب» نیز به مناسبت گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر برگزار شده و مادران اعضای کودک و نوجوان این مرکز در کارگاه مهارت‌های زندگی ویژه مادران حضور یافتند.

 در این کارگاه 《رقیه ارغنده》 کارشناس ارشد مشاوره خانواده پیرامون مهارتهای لازم در خصوص برخورد مادران با کودکان و نوجوانان مطالبی را عنوان کرده و در کارگاه عملی در قالب فعالیت‌های متنوع شیوه برخورد با کودکان و نوجوانان را به مادران  یاد دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =