ایستگاه نقاشی کانون میزبان کودکان ونوجوانان شد

هم‌زمان با راهپیمایی 22 بهمن در استان مازندران، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان با برپایی ایستگاه های فرهنگی هنری، میزبان کودکان ونوجوانان بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، این کانون مسوولیت کارگروه کودک ونوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی را در استان به عهده داشته است. بر این اساس با برنامه ریزی و برگزاری جلسات کارشناسی با حضور دستگاه های متولی حوزه کودک اقدام به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سطح استان نمود است.

از جمله این برنامه های این ستاد برگزاری جشن انقلاب در سطح شهرستان ها و  برپایی ایستگاه کودک ونوجوان در مسیر راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر شهرستان های استان مازندران بود.

مربیان کانون پرورش فکری مازندران در چادرهایی که به عنوان ایستگاه کودک ونوجوان، در مسیر راهپیمایی قرار داشت به اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند.

در مرکز استان هم کارگروه کودک ونوجوان با همکاری کارگروه هنری حوزه هنری استان  و نیروی انتظامی استان در ایستگاه نقاشی؛ فعالیت‌های فرهنگی هنری را به کودکان ونوجوانان حاضر در راهپیمایی عرضه کرد که مورد بازید عموم مردم قرار گرفت.

گفتنی است: سردار سیدمحمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان مازندران نیز با حضور در این ایستگاه به کودکان ونوجوانان حاضر هدیه داد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =