«ایستگاه انقلاب» کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

هنرمندان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با برپایی ایستگاه انقلاب در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن لحظه‌های شادی را برای کودکان و نوجوانان خلق کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران کانون با برپایی ایستگاه انقلاب، ویژه برنامه‌های گوناگونی برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

در این ویژه‌برنامه‌ها، که همکاران ستادی و مراکز فرهنگی‌هنری کانون در آن حضور داشتند، ساعتی پیش از آغاز راهپیمایی، مربیان در نخستین گام با طراحی پرچم مقدس ایران بر چهره‌ی رهگذران، لبخند را بر لبان کودکان و نوجوانان نشاندند.

در زاهدان ویژه‌برنامه‌ی دیگری با حضور اعضای کانون زبان ایران برگزار شد که توجه راهپیمایان و رسانه‌ها را به خود جلب کردف در این ویژه‌برنامه زبان‌آموزان با قرایت بیانیه‌ای به زبان فارسی و انگلیسی علاوه بر ستودن عظمت ایران و جانفشانی مردم، از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کردند؛ تلاش او را برای برقراری صلح ستودند و خواستار پاسخگویی ناجوانمردانی شدند که ایشان را به شهادت رساندند. در پایان نیز پیام صلح خود را به زبان کودکانه به گوش جهانیان رساندند.

در بخشی از این بیانیه آمده: ایران مظهر قدرت در منطقه و جهان است، مردم ایران برای خاک و ارزش‌های خود جانفشانی و در این ۴۱ سال شجاعانه مبارزه کردند.

دنیا بداند سردار سلیمانی برای ما بسیار عزیز بود چون برای صلح جهانی تلاش کرد و کسانی که او را به شهادت رساندند باید پاسخگو باشند و... .

انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ی قرن است... ما می‌خواهیم همه‌ی مردم دنیا در صلح و آرامش و سلامتی باشند.

قابل ذکر است قدردانی از حضور کودکان و نوجوانان و ایجاد علاقه در آنان برای شرکت در راهپیمایی‌ها از جمله اهداف برنامه‌های شاد کانون بود.

گفتنی است با پایان‌یافتن ویژه‌برنامه‌ها، همکاران برای شرکت در راهپیمایی چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صف راهپیمایان پیوستند.

در مراکز فرهنگی‌هنری استان نیز همکاران با برپایی ایستگاه‌های طراحی چهره و حضور در صف راهپیمایان سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =