برگزیدگان مسابقه نقاشی«من آب بان هستم» معرفی شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام مرحله داوری فراخوان استانی «دریاچه ارومیه پر از حیات است» برگزیدگان مسابقه نقاشی«من آب بان هستم» معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، شناساندن قابلیت‌های تفریحی و گردشگری دریاچه ارومیه و معرفی وظایف فردی به منظور احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد.

وی افزود: فراخوان مسابقه نقاشی«من آب بان هستم» خرداد ماه سال جاری برای گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ سال و با تکنیک آزاد منتشر و  ۸۵ اثر نقاشی از مراکز کانون سراسر استان به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که ۱۱ اثر از این تعداد، به عنوان برگزیده معرفی شدند.

بر این اساس و با اعلام آراء هیأت داوران، آثار امیر رضا احمدی از مرکز شماره یک ارومیه، رقیه صالح زاده از مرکز سلماس، وفا اباذری، یونس بابش آقائی و آمنه معروف زاده از مرکز تازه شهر، محیا وجدانی از مرکز خوی، آیسان باقری، زهرا حاجی ایلو و فاطمه یاور زاده از مرکز شماره دو ارومیه،‌ حنانه عشقی و زهرا حقیقت طلب از مرکز چالدران عنوان برگزیده را کسب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =