برگزاری هم‌زمان ششمین جشن بزرگ «بچه‌های آفتاب» در همه مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت دهه مبارک فجر و با رویکرد بزرگ‌داشت شهید سردار قاسم سلیمانی، ششمین جشن بزرگ بچه‌های آفتاب، هم‌زمان در همه مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 21 بهمن 1398، ششمین جشن بزرگ بچه‌های آفتاب به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در همه مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برگزار شد.

این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای ایجاد شور و نشاط به مناسبت دهه مبارک فجر در اعضا و آشنایی بیشتر آنها با حال و هوای روزهای انقلاب همراه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره 1 کانون تاکستان، با حضور 80 عضو نوجوان دختر، برنامه‌های متنوعی اجرا شد.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود ملی، نمایش عروسکی اعضا، هم‌خوانی سرودهای انقلابی، قصه‌گویی، نمایش نماهنگ و مسابقه شعارنویسی از جمله این برنامه‌ها بود.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری آوج این جشن را در دو نوبت در مرکز و در مدرسه راهنمایی هدف برای 110 دانش‌آموز دختر برگزار کردند.

اجرای نمایش، کارگاه کاردستی‌های انقلابی، قصه‌گویی و معرفی وقایع و ایام از فعالیت های این برنامه بود.

در جشن داخل مرکز هم چند مسابقه، نمایش نماهنگ بزرگ‌داشت شهید سلیمانی، اجرای دو سرود، نمایش و قصه‌گویی انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 کانون آبیک هم این جشن را با حضور 60 دانش‌آموز از مدرسه ابتدایی «شهید بنیانیان» برگزار کرد.

تلاوت قرآن مجید، سرود ملی، نمایش نماهنگ بزرگ‌داشت سردار شهید قاسم سلیمانی، هم‌خوانی سرودهای انقلابی، خوانش بیانیه «بچه های آفتاب» توسط یکی از اعضا، قصه گویی، اجرای یک نمایش کوتاه و بازی و سرگرمی از فعایت‌های این برنامه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 کانون تاکستان اجرای این جشن، با فعالیت‌های کارگاه نقاشی، شعارنویسی، نمایش نماهنگ بزرگ‌داشت شهید سلیمانی، هم‌خوانی سرود بهار انقلاب و قدردانی از اعضای برگزیده و موفق با حضور 80 عضو دختر همراه بود

مرکز فرهنگی و هنری شماره 1 قزوین، جشن بچه‌های آفتاب را با همکاری مدرسه ابتدایی بشارت یک برگزار کرد.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود ملی و نماهنگ سرود کودکان صلح، قدردانی از اعضای برگزیده گروه سرود مرکز شماره یک، اجرای نمایش صحنه ای، اجرای سرود ایران، اجرای سرود همگانی سردار شهید قاسم سلیمانی و در پایان برپایی ایستگاه نقاشی از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد، با همکاری مدرسه ابتدایی «آل احمد»این جشن را برگزار کرد.

تلاوت قران کریم، سرود ملی، اجرای سه سرود با موضوع  انقلاب، مشاعره و قصه گویی از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه، این مراسم را در مدرسه ابتدایی حضرت معصومه(س) با حضور 200 دانش‌آموز برگزار کرد.

اجرای چند سرود ، مسابقه احکام، قصه گویی ،معرفی ایام و وقایع ، قدردانی از اعضای برگزیده، نمایش عروسکی، کارگاه کتاب‌سازی و مسابقه فوتبال دستی از فعالیت‌های این برنامه بود.

کتابخانه سیار روستایی شماره یک کانون استان نیز هم‌زمان با مراکز دیگر جشن  بچه‌های آفتاب را در مدرسه حجت ابن حسن (عج)روستای کورانه برای 97 دانش‌آموز با انجام چند فعالیت فرهنگی و هنری اجرا کرد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی، 90 دانش‌آموز مدرسه شهید اصغریان حضور داشتند.

خواندن بیانیه مراسم، بازدید از نمایشگاه کتاب‌های انقلابی، کارگاه نقاشی گروهی با عنوان«در کوچه های انقلاب»، معرفی شخصیت امام خمینی(ره)، نمایش نماهنگ سردار عاشق از تولیدات کانون با هدف گرامی‌داشت یاد شهید سردار سلیمانی و کارگاه دست سازه‌های لاله‌های سرخ از فعالیت‌های این برنامه بود

در مرکز فرهنگی هنری شماره 1 کانون آبیک این جشن با حضور 70 نفر از اعضای مرکز و دانش آموزان مدرسه «فرهنگ و ادب» برگزار شد.

مادر «شهید بهمن بیگ زاده» که این مرکز به اسم ایشان نام‌گذاری شده است، میهمان ویژه این جشن بود، وی با بیان خاطراتی از این شهید نوجوان، فرصت آشنایی مهمانان این برنامه با حماسه‌سازان انقلاب و دفاع مقدس را فراهم کرد.

در ادامه حجت الاسلام جبارزاده «معاون سازمان تبلیغات اسلامی آبیک» درباره اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نقش نوجوانان در آینده ایران سربلند با مهمانان این مراسم گفت و گو کرد.

اجرای سرود، مسابقه، قصه گویی و شعرخوانی از دیگر بخش‌های این جشن بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه برای بیش از 26 عضو پسر و 40 عضو دختر جشن بچه های آفتاب را برگزار کرد.

سرود بهار انقلاب، خوانش بیانیه دهه فجر،برپایی کارگاه ساخت موشک، قصه گویی، برپایی نمایشگاه کتاب‌های انقلابی و فضاسازی مناسبتی با همکاری اعضا از فعالیت‌های این مراسم بود.

مرکز فرهنگی هنری ضیاآباد به مناسبت وچهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، جشن بچه های آفتاب را در دو روز16 و 21 بهمن 98 با حضور 80 نفر از مخاطبین کانون برگزار کرد.

تلاوت قرآن کریم، شعر خوانی عضو مرکز، اجرای سرود بهار انقلاب و سرودی درباره شهید سردار سلیمانی، برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای مسابقه، خاطره‌گویی دهه فجر یکی از معلمان مدرسه ،قدردانی از اعضای موفق و برگزیده و گرامی‌داشت یاد شهید سردار سلیمانی با فاتحه‌خوانی و معرفی شخصیت از فعالیت‌های انجام شده در این برنامه‌ها بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره 3 قزوین با حضور 68 دانش آموز مدرسه شهریاری این مراسم با اجرای فعالیت‌های هم‌خوانی سرود ای ایران، قصه گویی، معرفی شخصیت سردار دل ها، خواندن بیانیه پیمان با انقلاب، شعرخوانی، کارگاه خوشنویسی شعارهای انقلابی، معرفی وقایع بیست ودوم بهمن ، مسابقه شعارهای انقلابی همراه با شعارگویی ، کارگاه کاردستی، روایت شیوه رفتار امام(ره) با کودکان و معرفی نمادهای پرچم ایران انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =