کد خبر: 295909
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
فرزند شهید مدافع وطن عضو افتخاری مرکز سه بیرجند شد

طی مراسمی در کانون شماره ۳ بیرجند از خانواده شهید «محمود زنگویی» تجلیل و فرزند شهید به عضویت افتخاری کانون شماره سه بیرجند درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان ونوجوانان در این خصوص گفت: تجلیل از خانواده و کودکان شهدا به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم و مدافع وطن، یکی از برنامه‌های کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی است که در راستای تکریم مقام شهدا انجام می شود و امروز وظیفه ما آن است که  برای توسعه و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه به ویژه در میان کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی کنیم تا این عزیزان  با اندیشه‌های والای شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان بیشتر آشنا شوند.

گفتنی است در این مراسم که همزمان با ۹ بهمن ماه ۱۳۹۸ انجام شد با اهدای لوح یادبودی از طرف مدیر کل استان از همسر شهید مدافع وطن «محمود زنگویی» تجلیل و «مهدی زنگویی» فرزند این شهید سرافراز به عضویت افتخاری مرکز شماره سه بیرجند درآمد.

معرفی کانون و فعالیت‌های مراکز در حوزه ایثار و شهادت، و همچنین بیان خاطرات و خصوصیت‌های اخلاقی برجسته شهید زنگویی و بازدید از نمایشگاه «دوستان آسمانی» از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =