دیدار کانونی‌های سمنان با نماینده ولی‌فقیه در ویژه‌برنامه‌ی «محضر دوست»

برنامه‌های دهه‌ی فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با برگزاری ویژه‌برنامه‌ی «در محضر دوست» و دیدار با امام جمعه و نماینده‌ی ولی فقیه، پایان یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ویژه‌برنامه‌ی «در محضر دوست» با رویکرد دیدار نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، معاونان اداری‌مالی و فرهنگی، جمعی از کارشناسان، مسئولان، مربیان و اعضای برگزیده فراخوان‌های هنری و ادبی و هم‌چنین رأی‌اولی‌ها با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه و نماینده ولی فقیه این استان در محل دفتر امام‌جمعه برگزار شد.

خدابخشی ضمن قدردانی از نگاه ویژه امام جمعه سمنان به فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان، گزارش کوتاهی از برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر در سراسر استان، ارائه داد و بر اجرای این برنامه‌ها با رویکرد امیدآفرینی و توجه به کودکان و نوجوانان مناطق محروم روستایی و کم‌برخوردار تأکید کرد.

امام جمعه سمنان نیز ضمن قدردانی از مدیرکل و مجموعه‌ی کانون پرورش فکری، فعالیت‌های اجرایی در این دهه را شایسته‌ی تقدیر دانست.

شاهچراغی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) با بیان حدیثی از بزرگ‌بانوی اسلام به نقش و جایگاه زن در تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی پرداخت.

نماینده ولی‌فقیه استان سمنان در ادامه‌ی سخنانش با اشاره به حدیث «الجّار ثُمَّ‌الدَّار» به ویژگی بارز اخلاقی سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی که همیشه در خدمت دیگران بود، تأکید کرد.

امام جمعه سمنان هم‌چنین با توجه به انتخابات دوره‌ی یازدهم مجلس شورای اسلامی، خطاب به رأی‌اولی‌ها گفت: انتخابات امری بسیار مهم است، بایست آگاهانه و با مطالعه، فرد شایسته و اصلح را انتخاب کنید، فردی که در خدمت مردم و به فکر آن‌ها باشد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، هدیه‌ای از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری به نماینده‌ی ولی‌فقیه استان تقدیم شد و اعضا و مربیان برگزیده‌ی هفتمین دوسالانه‌ی ملی آفرینش، مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی بلاروس «سرزمین مادری» و مهرواره‌ی ادبی، هدایای خود را از امام جمعه دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =