کد خبر: 295987
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
برپایی نمایشگاه نشریه نگاری سردار دلها در سنندج

به مناسبت چهلمین روز از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نمایشگاهی از آثار منتخب نشریه دیواری سردار دلها در مرکز شماره 5 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برپا شد که مورد بازدید اعضا و شرکت کنندگان در برنامه های دهه فجر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این نمایشگاه تعداد 22 نشریه منتخب از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در معرض دید عموم قرار گرفت.

این ویژه برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و انتقال رشادت های این شهید راه اسلام به کودکان ونوجوانان و آشنایی آنها با زندگینامه وافکار سردار و ابعاد شخصیتی این بزرگ مرد  برگزار گردید.

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برپایی این نمایشگاه یاد و خاطره سردار بزرگ ایران، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داشتند و با آرمان‌های این شهید بزرگ تجدید پیمان کردند.

این برنامه مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی هنری ادبی بود که در بخش ادبی با محوریت موضوع نامه ای به سردار دل ها ، دلنوشته ای تقدیم به سردار دل ها و در بخش فرهنگی و هنری با موضوع نقشی از یاد شهید به تهیه ی نشریه دیواری پرداختند.در اجرای این فعالیت تحقیق و پژوهش پیرامون ویژگی های شخصیتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیزانجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =