یازدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

یازدهمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان با حضور مدیرکل، معاونان، کارشناسان و نمایندگان مراکز کانون شمال و جنوب استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان‌غربی، یازدهمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان، صبح روز یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ با دو دستور جلسه شیوه تقدیر از برگزیدگان ملی و بین المللی دو سال اخیر در بخش هنری و برنامه های پیشنهادی ایجاد نشاط در اعضا برگرفته از ظرفیتهای فرهنگی، هنری و ادبی در سال۱۳۹۹ برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه‌زهرا (س) و تکریم مقام زن، آن حضرت را اسوه تمام خصایل سرشار از حسنات دنیوی و اخروی و الگوی تمام عیار بانوان عنوان کرد.

زاهدی گفت: مقوله شادی باید به عنوان یک اصل در ضمیر کودکان و نوجوانان نهادینه شود و یکی از رسالت‌های کانون، انتقال روحیه نشاط از طرق مختلف مانند بازی، فعالیت‌های مفرح فرهنگی، هنری و ادبی و مشارکت دادن کودکان و نوجوانان در تصمیم‌گیری‌هاست که این فرآیند منجر به تبدیل شادی به عنوان یک رفتار در کودک و نوجوان می شود و کردار آنان را پوشش می دهد.

در ادامه جلسه، معاونان، کارشناسان و نمایندگان مراکز شمال و جنوب استان به بیان دیدگاه‌ها و ارائه پیشنهاد در خصوص موضوعات جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =