بیش از ۱۵۰ داستان کوتاه به قلم کودکان ایلامی نوشته شد

با راه اندازی هدفمند انجمن های داستان در کانون ایلام،بیش از ۱۵۰ اثر داستانی به قلم بچه های عضو این انجمن ها خلق شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،بیش از صدو پنجاه داستان کوتاه از طرف کودکان ونوجوانان عضو انجمن های داستان کانون استان با موضوعات مختلف نوشته شد.براساس این گزارش این داستان ها حاصل ساعت ها کار مربیان پرتلاش در کارگاههای داستان  و انجمن های داستان آفرینش در کانون استان است که در همین هفته ی اخیر نیز سه نفر از این نوجوانان نویسنده به نام های زهرا شاکرمی،زینب فتاحی، و یگانه بلوچیان در جشنواره داستان راوی حوزه هنری استان تجلیل شدند.
کانون ایلام در شهرستان های آبدانان،ایلام،ایوان و دهلران  چندین انجمن  داستان آفرینش را مدیریت می کند و راه اندازی این مهم در دیگر شهرستان ها نیز از برنامه هایش به شمار می رود.
داستان نویسی از فعالیت هایی است که برای بچه ها و مربیان از جذابیت خاصی برخوردار است  و در صورتی که آموزش آن به صورت هدف مند و مداوم انجام گیرد می تواند در آینده نتایج پرباری به همراهی داشته باشد.
فعالیت های ادبی در کانون ایلام به عنوان یکی از سه شاخه اصلی برنامه های فرهنگی،ادبی و هنری از طرف کارشناس آفرینش های ادبی پیگیری می شود.
بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =