رونمایی از کتاب کارشناس ادبی کانون سمنان

عطر شیرین اثر کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان سمنان هم‌زمان با بزرگ‌داشت روز زن و مقام مادر در جشنواره‌ی اسوه‌های صبر و مقاومت، رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، از کتاب «عطر شیرین» نوشته‌ی مهرناز نصیری کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در جشنواره‌ی اسوه‌های صبر و مقاومت، رونمایی شد.

نصیری اظهار داشت: این جشنواره به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) به مناسبت بزرگ‌داشت روز زن و مقام مادر در سالن همایش این اداره‌کل برگزار و در بخشی از جشنواره از مادران و همسران ایثارگران و شهدای دفاع مقدس و جبهه‌ی مقاومت تجلیل شد.

کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان سمنان در ادامه افزود: کتاب «عطر شیرین» اثری داستانی به دو زبان فارسی و انگلیسی با هدف روایت پشتیبانی بانوان پر تلاش  و ایثارگر در پشت جبهه و خدمات‌رسانی به رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس در قطع رحلی برای گروه سنی «ج» نوشته شده‌ و از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، چاپ و منتشر شده‌است.

نصیری در پایان تصریح کرد: کتاب «عطر شیرین» به کوشش زینب جمشیدی‌فر به زبان انگلیسی ترجمه شده و تصویرگری آن را نیز مریم‌سادات میرحسنی برعهده داشته‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =