پنجمین نشست انجمن عکاسی «روزنه» در اهواز برگزار شد

پنجمین نشست انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان «روزنه» در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، پنجمین نشست انجمن عکاسی روزنه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با حضور ۲۳ عضو نوجوان مراکز کانون شماره ۲، ۳، ۵ و مجتمع فرهنگی اهواز، مینا کردانی مسئول انجمن عکاسی کانون خوزستان و جمعی از مربیان کانون در اهواز اجرا شد.

در این نشست که با بازدید نوجوانان از آتلیه و فروشگاه فیلم و عکس پانیذ همراه بود؛ اعضا انجمن با مکان آتلیه عکاسی، ویژگی‌های یک آتلیه مناسب، نوع نورپردازی، انواع فلش چتری و نحوه استفاده از آن‌ها و نوع نورپردازی هاله‌ای آشنا شدند.

نوجوانان عضو این انجمن همچنین در ادامه استفاده از فن جت در عکس‌برداری آتلیه‌ای، انواع بک‌گراند و استفاده مناسب از آن با توجه به رنگ لباس اشخاص، تفاوت عکاسی و نورپردازی در فضای آزاد و آتلیه و تفاوت‌هایی که در نورپردازی فضای باز وجود دارد را فرا گرفتند.

 آشنایی با لنزها در عکاسی پرتره، دکورهای مناسب برای عکس‌برداری آتلیه‌ای با توجه به سن و ژست افراد، چاپ روی انواع کاغذ عکاسی (مات و براق) دیگر موضوع‌های پنجمین نشست انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان «روزنه» بود که توسط متصدی خانه عکس پانیذ به نوجوانان آموزش داده شد.

انجمن‌های هنری کانون خوزستان به همت مرکز آفرینش‌های هنری این نهاد فرهنگی و مراکز فرهنگی هنری کانون ویژه‌ی اعضا نوجوان راه‌اندازی شده است.

کانون با راه‌اندازی این انجمن‌های تخصصی در مراکز فرهنگی هنری خود به دنبال کشف، پرورش، معرفی خلاقیت و استعداد نوجوانان فعال و معرفی چهره‌های کانونی به جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =