خانواده بزرگ اداره‌کل دارایی و امور اقتصادی همدان میهمان دومین پیک شادی کانون شد

کانون استان همدان در سالروز تولد گل یاس نبوی حضرت فاطمه زهرا(س) میزبانی جشن اداره‌کل دارایی و امور اقتصادی را به‌عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان روز شنبه ۲۶ بهمن‌ماه همزمان با ایام شادی تولد حضرت زهرا(س)، اداره‌کل دارایی و امور اقتصادی استان همدان برگزاری مراسم جشن خود را به کانون پرورش فکری استان همدان سپرد. 
 این مراسم ویژه بانوان شاغل اداره دارایی به همراه فرزندانشان بود. پیک شادی توسط همکاران کانونی و با برنامه‌های شاد نظیر عروسک‌گردانی، اجرای سرود، اجرای موسیقی سنتی نوجوانان، مسابقه‌های مهیج، نمایش انیمیشن، قصه‌گویی و برنامه‌های شاد دیگر اجرا می‌شود.
در این مراسم دکتر محمودی مدیرکل دارایی و اموراقتصادی استان، ضمن تشکر از اداره کل کانون بابت اجرای برنامه‌های شاد برای خانواده امور اقتصادی این‌گونه مراسم را برای خانوده‌ها ضروری و شادی و نشاط را حق بانوان و کودکان دانست. وی هم‌چنین به طور خاص از بهناز ضرابی‌زاده و همکاران کانون بابت تقبل زحمت و اجرای این برنامه تشکر و قدردانی کرد.
محمودی با ابراز خرسندی از اینکه خانواده خود و همکارانش میهمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده‌اند گفت: این‌گونه برنامه‌ها فرصتی است برای اینکه خانواده دارایی و کانون یکدیگر را بهتر بشناسند و ادارات با فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که کانون برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند بیشتر آشنا شوند. وی به خانواده‌ها توصیه کرد جهت استفاده از فعالیت‌های کانون، به مراکز مختلف آن در سطح شهر مراجعه کنند.
مدیرکل دارایی استان در پایان از بانوان برگزیده و موفق اداره دارایی و فرزندان‌شان که در مسابقات مختلف برگزیده شده بودند با اهدا جوایزی تقدیر کرد. او در پایان از  بهناز ضرابی‌زاده به خاطر به تصویر کشیدن رشادت‌های شهید حاج‌ستار ابراهیمی هژیر، یکی از سرداران رشید استان در کتاب دختر شینا و هم‌چنین از معصومه ابراهیمی‌هژیر معاون فرهنگی کانون و فرزند آن شهید عزیز با لوح سپاس، تقدیر کرد.
لازم به توضیح است پیک شادی برنامه‌ای هدفمند و شاد است که برگرفته از فعالیت‌های ویژه کانون مانند نمایش، پویانمایی، سرود، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، مسابقه، موسیقی و  عروسک‌گردانی است که با هدف معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری و ایجاد شادی و نشاط برای خانواده‌ها اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =