«مربیان» امیدهای جریان‌ساز کانون در حوزه‌ی فرهنگ و هنر هستند

معصومه هادی: کانون پرورش فکری با پشتوانه‌ی مربیان آموزش‌دیده و ایجاد فرصت برای کودکان و نوجوانان می‌تواند آینده‌ای روشن برای کشور رقم بزند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کارگاه آموزشی طراحی و تزیینات داخلی مراکز فرهنگی‌هنری در مجتمع استان در حال برگزاری است.

مدیرکل کانون استان در آیین افتتاح این کارگاه گفت: سرزمین پهناور سیستان و بلوچستان با توجه به پیشینه‌ی تاریخی و فرهنگی از یک‌سو، و از سوی دیگر، جاذبه‌های فراوان گردشگری می‌تواند هم تهدیدی برای استان و کشور باشد و هم فرصت مناسبی را در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و اقتصادی در اختیار کشور قرار دهد.

معصومه هادی در ادامه با بیان این نکته که: زاویه‌ی دید ما در این زمینه پرداختن به فرصت‌هاست، افزود: این گستردگی می‌تواند مشکلاتی در زمینه‌های فرهنگی به وجود آورد اما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، که متولی اصلی فعالیت در حوزه‌ی فرهنگ و هنر است، با توجه به حساسیت کار در این زمینه و با پشتوانه‌ی مربیان توان‌مند خود نقش مهمی برعهده دارد.

وی سپس با توجه به تغییر خواسته‌های کودکان و نوجوانان امروز «آموزش» برای مربیان را امری ضروری دانست و عنوان کرد: «آموزش» هم‌چون جریان خون در رگ‌های یک سازمان است که می‌تواند با روزآمدسازی فعالیت‌ها پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد.

وی هم‌چنین گفت: اگر ما برای این تغییر در کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم با ایجاد فرصت‌های مناسب، آینده‌ای درخشان و موفق برای آنان و کشور رقم بزنیم و در این مسیر «مربیان» امیدهای جریان‌ساز کانون هستند.

قابل ذکر است کارگاه آموزشی طراحی و تزیینات داخلی مراکز فرهنگی‌هنری، ویژه‌ی مربی‌مسئولان مراکز استان است که به مدت ۲۰ ساعت در مجتمع کانون استان از بیست‌وهشتم تا سی‌ام بهمن‌ماه در حال برگزاری است.

تدریس در این کارگاه آموزشی برعهده‌ی جمال‌الدین اکرمی، هنرمند، نویسنده، شاعر و پژوهشگر اهل سمنان است که بیش از ۱۲۰ اثر در زمینه‌های گوناگون شامل شعر، داستان، ترجمه، هنر، تصویرگری کتاب و پژوهش از وی منتشر شده یا در دست انتشار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =