سومین نشست انجمن عکاسی در زاهدان برگزار شد

اعضای انجمن عکاسی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با حضور استادان این هنر در مجتمع کانون استان سومین نشست تخصصی خود را برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، سومین نشست انجمن عکاسی با حضور اعضا در زاهدان برگزار شد.

در ادامه‌ی برگزاری نشست‌های تخصصی برای اعضای علاقه‌مند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در زاهدان، مهدی نجارپیشه، استاد دانشگاه و صادق سوری، مدرس انجمن کانون مستقل عکاسان ارشاد اسلامی، در جمع اعضا حاضر شدند.

خوب دیدن  وقایع روزمره، عناصر و اشیا پیرامون از جمله نکته‌های آموزشی این استادان بود که اعضا را برای دیدن زاویه‌های گوناگون سوژه به رعایت آن دعوت کردند.

روش گرفتن گوشی موبایل جهت قرار دادن سوژه در یک کادر مناسب و تاکید بر گرفتن عکس به صورت افقی به منظور رساندن مفهوم و خواناتر بودن عکس دیگر موردی بود که همراه با تمرین عملی در این نشست کارگاهی برای حاضران مطرح شد.

اصول قاب‌بندی اناتومی بدن و هدف از سوژه قراردادن آن (برای تبلیغات، خبر، شخصیت و...) پایان‌بخش سومین نشست انجمن عکاسی در کانون استان بود.

قابل ذکر است انجمن عکاسی در کانون استان اردی‌بهشت‌ماه سال جاری با حضور علی‌رضا کریمی‌صارمی، بنیانگذار آژانس عکس ایران، در زاهدان راه‌اندازی شد و مربیان علاقه‌مند در یک کارگاه سه روزه مقدمات این هنر را فراگرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =