مدیرکل کانون استان کرمانشاه: نمایندگان مجلس زیر ساخت‌های فرهنگی کشور را اصلاح کنند

مدیرکل کانون استان گفت: اگر بخواهیم آینده‌ای در کشور داشته باشیم باید به کار فرهنگی برای کودکان توجه و در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون این استان درباره انتخابات پیش‌روی ملت ایران و همچنین انتظاراتش از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: غالبا شعارهای نمایندگان ما در زمینه مسائل اقتصادی کشور است، و این امر طبیعی است که اقتصاد یکی از مشکل‌های روز کشور ماست، اما به عنوان یک فرهنگی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارم اگر می‌توانند زیر ساخت‌های فرهنگی کشور را اصلاح کنند.

فتاحی افزود: اگر این مساله رفع شود بسیاری از مسائل اقتصادی کشور حل می‌شود و مشکل اینجا است که باورهایمان حول مسائل فرهنگی نمی‌چرخد.

او همچنین گفت: به عنوان کسی که در زمینه ادبیات کار می‌کنم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارم به بحث ادبیات و فرهنگ به طور ویژه بپردازند و برنامه‌ریزی‌هایی که برای کار فرهنگی می‌شود باید به گونه‌ای باشد تا حمایت‌هایی که از اهالی فرهنگ می‌شود را نیز در بر بگیرد.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به اینکه؛ مسائل فرهنگی در کشور ما بسیار مظلوم است و ادبیات از آن هم مظلوم‌تر است، افزود: نمی‌توانیم بدون فرهنگ، اقتصادی درخشان و عالی داشته باشیم.

او تاکید کرد: برای بهبود مسائل اقتصادی ناخودآگاه به زیر ساخت‌های فرهنگی نیاز داریم و این زیر ساخت‌های فرهنگی می‌تواند همه‌جانبه باشد.

فتاحی گفت: بودجه‌هایی که برای فرهنگ درنظر گرفته می‌شود باید تمام جوانب آن را شامل شود. اما می‌بینیم که این نگاه بسیار کمرنگ است.

او در پایان گفت: به عنوان یک مدیر فرهنگی می‌گویم؛ متاسفانه ما کمترین بودجه را می‌توانیم برای کار فرهنگی به خصوص کار فرهنگی برای کودکان جذب کنیم، درحالی که اگر بخواهیم آینده‌ای در کشور داشته باشیم باید به کار فرهنگی برای کودکان توجه و در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =