مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کرمانشاه، مرکز نمونه کشوری شد

در آیین معرفی و قدردانی از مراکز موفق کانون کشور، مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه، به عنوان مرکز نمونه کشوری معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه، به عنوان مرکز نمونه کشوری معرفی و از سوی مدیرعامل کانون کشور مورد قدردانی قرار گرفت.

بر همین اساس، صبح روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، در آیینی که در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در تهران برگزار شد، با توجه به شاخصه‌های کمی ارزیابی مانند تعداد اعضای جدید، تعداد اعضای تمدیدی، تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، دفعات اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب و شاخصه‌های کیفی مانند وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتابداری، برنامه‌ریزی و عملکرد، عملکرد نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات، تعاملات برون انسانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادبی، رعایت مسائل مالی و... به عنوان شاخصه‌های انتخاب بهترین مراکز کانون در سراسر کشور معرفی شده بود.

بر همین اساس، مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمانشاه به عنوان مرکز نمونه کشوری معرفی و از شهرزاد قهرمانی، مسئول این مرکز قدردانی شد. 

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نزدیک به ۴۰ مرکز ثابت، سیار و پستی در سرسر استان کرمانشاه دارد که در حال خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =