ویژه برنامه «چگونه مادر آینده را تربیت کنیم» توسط کانون پرورش فکری نجف آباد برگزار شد

کارگاه آموزشی به مناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه(س) ویژه مادران با موضوع «چگونه مادر آینده را تربیت کنیم» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نجف آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نجف آباد در راستای وظایف ذاتی خود مبنی بر ایجاد زمینه های لازم برای تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان خلاق، پویا و مسئولیت پذیر با محوریت فرهنگ اسلامی و با رویکرد ترویج سبک زندگی اسلامی کارگاه آموزشی را ویژه مادران با موضوع «چگونه مادر آینده را تربیت کنیم» برگزار کرد.

این کارگاه که به مناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه(س) خانم دکتر ناصحی از کمیسیون امور بانوان فرمانداری( که از مادران نمونه و دارای فرزندان نخبه نیز محسوب می شوند و عضو کانون پرورش فکری نجف آباد نیز هست) برای حاضران مباحثی را پیرامون چگونگی تربیت دختران برای پذیرش مسولیت مادری در آینده بیان کرد و در ادامه نکات بسیار مهم و کلیدی را نیز برای تعدادی از مادران اعضاء کانون پرورش ارائه داد.

لازم به ذکر است که در حاشیه این نشست نیز اعضا و کودکان دختر کانون پرورش فکری در برنامه قصه گویی و معرفی شخصیت حضرت فاطمه(س) شرکت کردند.

همچنین اعضاء دختر کانون پرورش فکری در کارگاه کاردستی نیز که به مناسبت روز مادر برگزار شده بود شرکت کردند و پس از آشنایی با تکنیک های ساخت کاردستی اقدام به ساخت گل جهت هدیه به مادران خود پرداختند تا بتوانند با تقدیم گل به ماردان خویش کمی از زحمات این فرشته های زمینی قدردانی نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =