ویژه برنامه مادر مهربانی در کانون پرورش فکری شماره دو نایین برگزار شد

به مناسبت میلاد فرخنده و خجسته بانوی نور و میلاد مهربانی حضرت فاطمه(س) ویژه برنامه مادر مهربانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو نایین برای اعضاء این کانون به همراه مادران آنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، براساس برنامه ریزی های انجام شده در راستای تجلیل از مقام شامخ مادر و زن با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و با رویکرد سبک زندگی اسلامی به مناسبت میلاد فرخنده و خجسته بانوی نور و میلاد مهربانی حضرت فاطمه(س) ویژه برنامه مادر مهربانی در کانون پرورش فکری شماره دو نایین برای اعضاء این کانون به همراه مادران آنان برگزار شد.

این ویژه برنامه همراه با برگزاری کارگاه شعر بانوی بهشت، اجرای کارگاه کاردستی معرق چوب، آموزش کلاژ کاغذ با موضوع مادر مهربانی و با هدف معرفی شخصیت حضرت فاطمه(س) به عنوان الگوی مهربانی و بازگویی کودکان از خاطرات مهربانی  مادرانشان برگزار شد.

همچنین در ادامه این ویژه برنامه نیز کارگاه ساخت کارت پستال مادر مهربان من به همراه برپایی شب و شعر جهت شعرخوانی ویژه گرامیداشت روز مادر نیز با هدف یادآوری ایثار و فداکاری های مادران که همیشه در دوران مختلف مظلوم بوده اند و همچنان نیز این فرشته های زمینی بدون هیچ گونه چشم داشتی برای پرورش فرزندان خود تلاش می کنند برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =