دو مرکز کانون پرورش فکری اصفهان در جمع مراکز موفق پرورش فکری کشور معرفی شدند

صبح روز چهارشنبه 30 بهمن ماه در آیین معرفی و قدردانی از مراکز موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور از دو مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز به عنوان مراکز موفق در کشور نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در آیین معرفی و قدردانی از مراکز موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور که صبح روز ۳۰ بهمن ماه در تهران برگزار شد از دو مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به عنوان مراکز موفق در کشور نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.  

در این آیین از ۲۸ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به صورت ثابت و ۱۸ مرکز کانون پرورش فکری که به صورت سیار شهری و روستایی در سراسر کشور به ارائه خدمات فرهنگی، هنری‌، علمی، ادبی و... مشغول هستند به عنوان مراکز موفق کانون قدردانی به عمل آمد.

در بین این مراکز موفق که از بین بیش از یک‌هزار مرکز و کتاب‌خانه کانون در سراسر کشور انتخاب شده بودند ازاستان اصفهان، جناب آقای  حمیدرضا یسلیانی مسئول مرکز سیار روستایی فریدونشهر و سرکار خانم الهام رضازاده‌ مسئول مرکز فرهنگی هنری قهدریجان نیز به عنوان مراکز موفق تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این آیین از ۲۸ مربی و نیروهای جهادگر پیک امید کانون که طی سال در مناطق کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از حوادث و بلایای طبیعی از جمله مناطق سیل زده به ارائه خدمات و امداد فرهنگی به کودکان و نوجوانان این مناطق پرداخته‌ بودند نیز قدردانی به عمل آمد.

فاضل نظری مدیرعامل، محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی و جمعی از مدیران ستادی کانون پرورش فکری نیز در این آیین حضور داشتند و در عین حال پخش چند نماهنگ به‌منظور معرفی فعالیت‌های کانون همچنین معرفی مراکز موفق و طرح امداد فرهنگی از جمله برنامه‌های این آیین باشکوه بود.

آیین معرفی مراکز موفق کانون با حضور مربیان مسئول این مراکز ساعت ۹ الی ۱۲ صبح روز ۳۰ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =