کانون لاهیجان، مرکز برتر کشور شد

آیین تقدیر از مراکز برتر و مربیان جهادگر پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور با معرفی مرکز فرهنگی هنری کانون لاهیجان استان گیلان همراه‌شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان، طی این آیین که صبح روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ و در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری صورت‌گرفت، مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان لاهیجان عنوان مرکز ثابت برتر را ازآن خودکرد و لوح سپاس محمدرضا جواهریان، معاون فرهنگی کانون کشور به نمایندگی همکاران این مجموعه‌ی فرهنگی به  شراره میرعباسی، مربی مسوول این کانون اهداشد.

 برپایه این گزارش، شاخصه‌های کمی ارزیابی هم‌چون: تعداد اعضای جدید و تمدیدی، شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، تعداد اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب و شاخصه‌های کیفی مانند وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتاب‌داری، برنامه‌ریزی و عملکرد، کارآیی نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات،  از جمله شاخصه‌هایی بود که در این انتخاب مدنظر قرارگرفت.

تعامل برون‌سازمانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادبی، رعایت مسائل مالی و... دیگر شاخصه‌های انتخاب بهترین مراکز کانون در سراسر کشور به‌شمارمی‌رفت.

این آیین حضور جمعی از مسوولان کانون کشور را به‌همراه داشت و فاضل‌نظری، مدیر عامل این نهاد درباره‌ی اهمیت توجه به مراکز و مربیان کانون پرورش فکری سخن‌گفت و از اجرای طرح تمیم (تأمین محتوای یکپارچه مراکز) برای تجهیز مراکز کانون به کتاب‌های ناشران مختلف و اسباب‌بازی خبرداد.

معاون فرهنگی کانون کشور هم از دیگر سخنرانان این آیین محسوب‌می‌شد و ضمن  ابرار خرسندی از حضور در جمع مربیان و مراکز موفق سراسر کشور اظهارکرد: همه مراکز و مربیان ما موفق‌اند. ای کاش این ظرفیت وجود داشت که تمامی مراکز و مسئولان حضور داشته باشند و امروز شما به عنوان نمایندگان آن‌ها اینجا هستید.

او ادامه داد: همه‌ی این اتفاق‌ها در راستای خدمت‌رسانی به نسل آینده است؛ بنابراین مهم‌ترین دارایی کانون، مراکز و مربیانی هستند که عاشقانه کارمی‌کنند.

شایان ذکر است، مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لاهیجان در چهل و دو کیلومتری مرکز استان گیلان و قراردارد و مجموعه‌ای موفق در مسیر ارایه‌ی خدمات فرهنگی به آینده‌سازان محسوب‌می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =