کد خبر: 296126
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
بازدید 250
 دو مرکز فرهنگی‌هنری کانون کرمان نشان زرین گرفتند

مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کهنوج و مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک رفسنجان برگزیده کشوری معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، «علی آسا» مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کهنوج به عنوان «مربی برتر» و مرکز فرهنگی‌هنری«شماره یک رفسنجان» با مسئولیت مهرداد حدادی به عنوان «مرکز ثابت برتر» از بین بیش از یک‌هزار مرکز و کتاب‌خانه کانون در سراسر کشور انتخاب شدند و نشان زرین مراکز برتر را دریافت کردند.

بنابر این خبر، در آیین تقدیر از مراکز برتر و مربیان جهادگر پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور که ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد، از ۲۸ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به صورت ثابت و ۱۸ مرکز کانون پرورش فکری که به صورت سیار شهری و روستایی در سراسر کشور به ارائه خدمات فرهنگی، هنری‌، علمی، ادبی و... مشغول هستند به عنوان مراکز موفق کانون قدردانی به عمل آمد.

 این در حالی است که، برای این انتخاب شاخصه‌های کمی ارزیابی مانند تعداد اعضای جدید، تعداد اعضای تمدیدی، تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، دفعات اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب و شاخصه‌های کیفی مانند وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتابداری، برنامه‌ریزی و عملکرد، عملکرد نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات، تعاملات برون سازمانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادبی، رعایت مسائل مالی و... به عنوان شاخصه‌های انتخاب بهترین مراکز کانون در سراسر کشور معرفی شده بود.

همچنین در این آیین از ۲۸ مربی و نیروهای جهادگر پیک امید کانون که طی سال در مناطق کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از حوادث و بلایای طبیعی از جمله مناطق سیل زده به ارائه خدمات و امداد فرهنگی به کودکان و نوجوانان این مناطق پرداخته‌ بودند نیز قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =