بیش از بیست عنوان اثر پژوهشی در نشریه الکترونیکی کانون پرورش فکری استان اصفهان در دسترس عموم قرار داد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از بیست عنوان اثر پژوهشی اعضاء و مربیان کانون پرورش فکری استان اصفهان از طریق نشریه الکترونیکی در سایت اداره کل کانون در دسترس عموم قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مهدی قربانی با بیان خبر اظهار داشت: باتوجه به استقبال محققان کانون پرورش فکری از زمان آغاز به کار نشریه الکترونیکی کانون پرورش فکری اصفهان تاکنون بیش از بیست اثر در زمینه های مختلف در قالب این نشریه در سایت اداره کل کانون پرورش فکری بارگذاری شده و علاقمندان می توانند از این مقالات استفاده کنند.

وی در ادامه خاطر نشان شد: این نشریه با هدف انتشار پژوهش های اعضاء، مربیان و مسئولان کانون پرورش فکری و اشتراک گذاری این پژوهش ها با علاقمندان و فعالان در حوزه کودک و نوجوان در چند ماهه گذشته در سایت اداره کل فعال و ایجاد شده است و علاقمندان می توانند برای استفاده از این پژوهش ها و مقالات به نشانی https://www.kanoonnews.ir/news/294589 مراجعه نمایند.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ادامه داد: نشریه الکترونیکی چارباغ در بخش پژوهش، آثار پژوهشی برگزیده اعضاء و مربیان کانون پرورش فکری را در سه بخش طرح های پژوهشی مربیان, اقدام پژوهی و پژوهش های اعضاء را منتشر می کند وکلیه مربیان می توانند به آسانی به بانک پژوهش دسترسی داشته باشند و از نتایج و یافته های پژوهشی در کیفیت بخشی فعالیت های خوداستفاده نمایند و به عنوان منبع تهیه پیشینه پژوهش نیز به آنهارجوع نمایند.

مهدی قربانی در ادامه یادآور شد: آثار برگزیده پژوهش های اعضاء درجشنواره پژوهش سال 98 اولین آثار نمایه شده در بخش پژوهش نشریه الکترونیکی چارباغ است وبه تدریج نیز سایر بخش های نشریه الکترونیکی تکمیل و دسترس علاقمندان قرارمی گیرد.

وی درادامه خاطر نشان شد:امسال کانون پرورش فکری اصفهان دریازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش که به صورت کشوری در تهران برگزار شد در 3 بخش درخشید.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =