فراخوان مسابقه بزرگ «آرزوهای رنگی من در سال نو» ویژه کودکان کرمانشاهی منتشر شد

مدیرکل کانون‌ پرورش‌ فکری استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه «آرزوهای رنگی‌ من در سال نو...» ویژه همه کودکان و نوجوانان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مسابقه بزرگ «آرزوهای رنگی من در سال نو...» در بخش‌های نقاشی و فیلم‌های کوتاه چند ثانیه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این روزها که به سبب شیوع بیماری در کشور، کودکان و نوجوانان در منزل هستند، اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در نظر دارد تا مسابقه بزرگ «آرزوهای رنگی من در سال نو» را برگزار کند.

فتاحی درباره این مسابقه گفت: ما می‌توانیم اتفاق‌های اطرافمان را با نگاهی دیگر ببینیم و با همدلی و مهربانی، مشکلات را به آسانی پشت‌سر بگذاریم.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه افزود: کودکان و نوجوانان این روزها که در خانه هستند، می‌توانند جعبه مداد رنگی‌هایشان را بردارند و آرزوهای قشنگشان را نقاشی کنند.

 شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند در پشت اثرشان در یک خط درباره آرزویشان بنویسند.

در بخش دیگر این مسابقه، کودکان و نوجوانان کرمانشاهی می‌توانند  آرزوهایشان را به صورت فیلم کوتاه چندثانیه‌ای تهیه و به شماره  ۰۹۳۵۷۷۶۶۸۸۳ ارسال کنند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: بهترین آثار در برنامه تلویزیونی«وهار هاتیه» (بهار آمده است) از شبکه استانی زاگرس معرفی و در روزهای نوروز به نمایش در خواهند آمد.

همچنین به آثار برتر، جوایزی اهدا خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا روز  ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی: کرمانشاه - کارمندان - ایستگاه دوم - جنب سینما فرهنگ - اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، واحد آفرینش‌های هنری ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =