تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۲ اسفند

با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی، کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون تا ۱۲ اسفند و مراکز آموزشی کانون زبان ایران واحد استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال جاری تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، به اطلاع می‌رساند کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت؛ در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۰، ۱۱ و ۱۲ اسفندماه ۹۸ تعطیل می‌باشد.

همچنین چهار جلسه پایانی کلاس‌های کانون زبان که در تمام ۴۶ سطح کودک، نوجوان، جوان و بزرگ‌سال در اسفند ۱۳۹۸ به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا تعطیل شده بود، به شکل ویدیویی ضبط شده و روی سایت این آموزشگاه زبان بارگذاری شد تا زبان‌‍ آموزان بتوانند با مراجع به سایت کانون زبان ایران از محتوای آموزشی این ویدیوها بهره‌مند شوند که با این اقدام، آنان علی‌رغم تعطیلی مراکز آموزشی،از آموزش عقب نمی‌مانند.

قابل ذکر است فعالیت جاری مراکز کانون و کارگاه‌های عادی مطابق سیاست‌های ابلاغی منطقه‌ای و مراجع رسمی دارای صلاحیت، اجرا خواهد شد.

کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد از علاقه‌مندان خواسته است تا اطلاع آتی را از طریق سایت رسمی کانون دنبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =