کد خبر: 296240
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
بازدید 285
کانون فارس با هدف مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری، مراکز آموزشی کانون زبان ایران و اداره کل، ضد عفونی مراکز، کلاس‌ها و سطوح مورد استفاده کارکنان اداری را در دستور کار فوری قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، با توجه به شیوع ویروس کرونا و هشدار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری‌زا، روند ضدعفونی این اداره کل و مراکز فرهنگی هنری از همان روزهای آغاز شیوع ویروس شروع و همچنان ادامه دارد.

پیش از این و به منظور حفظ سلامت اعضای مراکز فرهنگی هنری، مربیان کانون، زبان‌آموزان و مدرسان کانون زبان، تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و مراکز آموزشی کانون زبان در سراسر استان فارس بر اساس زمان‌بندی تعیین شده تعطیل اعلام شد.

هم‌چنین هشدارهای ایمنی و سلامت مورد تایید وزارت بهداشت از طریق شبکه‌های اجتماعی روزانه اطلاع‌رسانی می‌شود. در همین راستا کارکنان اداری این اداره کل نیز بنا به دستور استاندار فارس از کاهش ساعت کار تا پایان هفته جاری برخوردار شدند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =