کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجرکردستان به عنوان کمیته برتر انتخاب شد

کمیته کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان کمیته برتر ستاد دهه فجراستان کردستان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، بر اساس ارزیابی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان عنوان برتر کمیته 22 گانه دهه فجر را در سال 1398 به خود اختصاص داد.

این گزارش حاکی است، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای ارزنده سهیلا شیخی مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان و سایر اعضای کمیته و همکاران کانون به پاس سخت کوشی، برنامه ریزی های دقیق و تلاش بی شائبه در اجرای برنامه های چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

در این لوح آمده است، انقلاب اسلامی ایران آغازگر طلوعی خجسته در حیات سیاسی جهان بود که انوار بیدارگری آن در سرتاسر دنیا تلالو یافته و خود به الگویی راستین برای آزادگان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

اینک که در برگزاری جشن های ایام الله چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر دشمنان را مبهوت عظمت و اقتدار خود کرده، نیرومندی و سرزندگی این نظام مقدس را به رخ جهانیان کشید، ذات اقدس الهی جل و علا را به پاس این موهبت الهی، شکر نموده و از نقش آفرینی ستودنی و مایه مباهات حضرتعالی و سخت کوشی همکاران گرانقدر آن کمیته در برگزاری جشن های انقلاب و کسب عنوان "کمیته برتر ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی استان کردستان" صمیمانه تشکر و قدردانی می نماید.امید که در سایه الطاف الهی هماره موفق و سربلند باشید.

این گزارش می افزاید: کمیته کودک و نوجوان که مسئولیت آن به عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوده است برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در 23 مرکز ثابت و 3 کتابخانه سیار روستایی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =