احوالپرسی تلفنی مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان با اعضای کودک و نوجوان

در پی تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون به دلیل شیوع ویروس کرونا، علیرضا نوری مدیرکل کانون زنجان از طریق تماس تلفنی جویای احوال اعضای کودک و نوجوان مراکز سطح استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ در پی تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون به دلیل شیوع ویروس کرونا، علیرضا نوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از طریق تماس تلفنی جویای احوال اعضای کودک و نوجوان مراکز سطح استان شد.

در این تماس تلفنی ضمن صحبت با تعدادی از اعضاء و والدین از آنها خواسته شد تا نکات بهداشتی را که در مراکز فرهنگی و هنری کانون آموخته‌اند را انجام داده تا خود را از این بیماری دور نگه دارند.

گفتنی است مراکز ثابت و سیار کانون استان بمنظور پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مدیران و مربیان مراکز کانون استان نیز در ارتباط مجازی خود با اعضاء و والدین جویای احوال اعضاء کودک و نوجوان بوده و در تعطیلات اعلام شده ضمن ضدعفونی نمودن مراکز در راستای اجرای طرح "امداد فرهنگی" قصه‌های تصویری 90 ثانیه‌ای را با هدف ایجاد روح امید و نشاط و سلامتی تولید و به اعضاء و دیگر کودکان و نوجوانان هدیه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =