فراخوان مسابقه امید،نشاط و آرامش در استان کردستان منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان فراخوان مسابقه فرهنگی،هنری و ادبی را باعنوان « امید،نشاط و آرامش » ویژه کودکان و نوجوانان اجرا و منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کردستان، در پی تعطیلی مراکز فرهنگی هنری با هدف مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت اعضا و مربیان و در راستای محتوا سازی برنامه های فرهنگی ،هنری و ادبی مسابقه « امید،نشاط و آرامش » در کانون استان کردستان طراحی و منتشرکرد تا فرایند فعالیت اعضا در خانه متوقف نشود و رسالت کانون در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این شرایط نیز انجام شود.

بر این اساس، در این فراخوان آمده است امروز کشور ما در شرایط خاصی از نظر تهدید بیماری قرار گرفته است و ارتباط مستقیم با مخاطبان امکان پذیر نمی باشد اما تولید محتوای فرهنگی برای کودکان و نوجوانان یکی از نیازهای کشور در موضوع های مختلف است تا بتوان علاوه بر آموزش به شکل  غیر مستقیم امکان کم کردن آسیب ها را فراهم آورد و امید و نشاط را به جامعه خصوصا مخاطبان کودک و نوجوان هدیه نمود .

طرح قصه گویی 90 ثانیه با موضوع امید ،نشاط و آرامش ، معرفی کتاب و روخوانی کتاب و قصه خوانی ، بازی و سرگرمی های خانگی و آموزش کاردستی، شعرخوانی و نمایشنامه خوانی، نامه ای به کروناویروس (ظنز)، کارگاه مجازی داستان نویسی ،شعرسرایی و دلنوشته با موضوع های کرونا شکستت می دهیم ،زیر چتر مهربانی خدا، من به آینده امیدوارم چون ... و کتابخانه من(عکس از کتابخانه های شخصی) از جمله  فعالیت هایی است که به صورت مجازی از طرف کانون استان کردستان برای بچه ها به اجرا در می آیند.
در این راستا اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  بعد از جمع آوری و نشر آثار منتخب از مربیان استان در صفحه‌ای در زیر دامنه پرتال اینترنتی کانون به نشانی www.omid.kpf.irبه‌همین منظور راه‌اندازی شده است، منتشر می شود.

برای دسترسی آسان‌تر کودکان و نوجوانان به فایل‌هایی که مربیان کانون برای همراهی با بچه‌ها تولید و منتشر می‌کنند، علاوه بر این پایگاه، هشتگ‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان‌های #در دل دارم_ امید، #کانون_ امید و #پیک_ امید طراحی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =