کد خبر: 296314
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
بازدید 639
تقدیر فرماندار شهرستان همدان از مدیر کل کانون استان همدان

فرماندار همدان به اتفاق معاونان خود در دفتر کار مدیرکل کانون استان همدان حضور یافت و شخصا از زحمات و فعالیت‌های بهناز ضرابی‌زاده تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، حسین افشاری روز شنبه ۱۷ اسفندماه در دفتر کار  مدیرکل کانون استان همدان حضور یافت و از خدمات وی تشکر کرد.
فرماندار همدان ضمن تبریک میلاد سراسر سعادت مولی‌المومنین حضرت علی(ع) و سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج‌ستار ابراهیمی، کانون پرورش فکری استان را به عنوان یکی از ده دستگاه فعال و برتر همدان برشمرد که در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بالاترین خدمات‌رسانی را در حوزه فعالیت خود داشتند.
در ادامه بهناز ضرابی‌زاده نیز با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، حضور فرماندار و هیئت همراه را در کانون استان افتخار بزرگی برای مجموعه‌ی کانون عنوان کرد و از نگاه مثبت و خوب فرماندار نسبت به مجموعه‌ی کانون سپاسگزاری کرد. 
وی خاطر نشان کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی مدارس و از جمله مراکز فرهنگی هنری شده است، کانون اقدام به اجرای فعالیت‌های خود در فضای مجازی نموده است. 
ضرابی‌زاده گفت: از مربیان خواسته‌ایم فعالیت‌هایی که در مراکز انجام می‌دهند را از قبیل قصه‌گویی، انیمیشن، سرود، عکاسی، کاردستی، بازی، اوریگامی و... در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای تهیه و برای کودکان و نوجوانان به اشتراک بگذارند.
وی هم‌چنین یکی دیگر از کارهای مربیان را در این روزها تماس با اعضای کانون عنوان کرد و گفت: مربیان و همکاران ما با اعضای مراکز تماس می‌گیرند و ضمن احوال‌پرسی با آنها از امید به آینده صحبت می کنند.
وی هم‌چنین گام دوم این طرح را درخواست از کودکان و نوجوانان جهت تهیه‌ی فیلم از فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری خود عنوان کرد.
در ادامه معصومه ابراهیمی‌هژیر معاون فرهنگی کانون استان نیز با تبریک میلاد مولا علی(ع) کار خوب فرماندار و همراهانش را که حضور در جمع همکاران کانون بود قابل ستایش خواند. 
در پایان حسین افشاری با اهداء لوح سپاس و هدیه از مدیرکل کانون استان تقدیر کرد.
هم‌چنین بهناز ضرابی‌زاده نیز با اهداء گل به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر از حسین افشاری و همراهانش قدردانی کرد. لازم به توضیح است مدیر کل استان پس از این دیدار از تمامی همکاران آقای کانون با اهدا عیدی نقدی تقدیر و میلاد با سعادت حضرت علی (ع) را شادباش گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =