توزیع اقلام بهداشتی در بین کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری گلستان

در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و تاکید مسئولین بر رعایت حداکثری بهداشت فردی، الکل، دستکش و پنبه در بین کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری گلستان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در پی شیوع بیماری کرونا و با هدف پیشگیری از آن، اقلام بهداشتی نظیر الکل، دستکش و پنبه در بین کارکنان اداره کل توزیع شد.

حمید عنصری زاده، مسئول حراست کانون استان با اشاره به تدابیر ویژه ای که برای پیشگیری و مقابله با  بیماری کرونا اتخاذ شده است گفت: شستشوی مکرر دست و ضد عفونی کردن میز کار، کف و سطوح مختلف در محل اداره کل و ضدعفونی تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون استان یکی از اقداماتی کانون جهت پیشگیری از این ویروس بوده است.

وی افزود: از جمله اقدامات کانون پرورش فکری گلستان در راستای پیشگیری و  مقابله با شیوع بیماری کرونا،  ارسال مطالب آموزشی به همکاران، ضدعفونی کردن مرکز و محیط کار، تعطیلی تمامی مراکز فرهنگی هنری استان،دورکاری، مرخصی به کارکنان و .. بوده که در همین راستا از همکاران خواسته شد ضمن رعایت بهداشت فردی و عدم برقراری ارتباط فیزیکی با ارباب رجوع، کف و سطوح محیط کار را به صورت مرتب ضد عفونی کنند و مراقب خود و دیگران در این زمینه باشند.

عنصری زاده در پایان گفت :کرونا ویروس با همت هم وطنان آگاه و رعایت بهداشت مردم شکست خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =