آزمون‌های کانون زبان ایران آنلاین برگزار شد

کانون زبان ایران با برگزاری آزمون‌های آنلاین، در ۵۹ سطح از سطوح ۶۴ گانه‌ی خود، ترم آموزشی زمستان ۱۳۹۸ را با موفقیت به پایان رساند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون زبان ایران در شرایطی که بسیاری از فرآیندهای آموزشی مؤسسه‌های آکادمیک دولتی و خصوصی در اثر شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از شرکت افراد در اجتماعات با اختلال مواجه شده است، آزمون‌های خود را آنلاین برگزار کرد.
برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین از ترم‌های گذشته در حالی در کانون زبان ایران آغاز شده است که بیش از صدها هزار زبان‌آموز در بخش‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی، عربی، اسپانیایی و روسی توانستند با شرکت در آزمون‌های آنلاین، این بخش از فرآیند آموزشی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.
علیرضا اسلامی معاون آموزشی کانون زبان با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون‌های آنلاین در شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون به صورت آنلاین در چنین موقعیت حساسی می‌تواند به حفظ سلامت مخاطبان کانون زبان ایران کمک کند و به تکمیل فرآیند آموزشی زبان‌آموزان با حفظ سطح بهداشت و امنیت روانی منجر شود.
یادآوری می‌شود کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران در ترم بهار ۱۳۹۹ پس از فروکش کردن بیماری کرونا در کشور و به صورت کامل در ۲۰ جلسه آموزشی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =