استقبال والدین گلستانی از طرح پیک امید کانون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از استقبال گسترده والدین، کودکان و نوجوانان از طرح «پیک امید کانون در فضای مجازی» در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب از استقبال گسترده کودکان، نوجوانان و والدین آنها از طرح «پیک امید کانون در فضای مجازی» در این استان خبر داد و اظهار کرد: تولید و نشر آثار مربیان کانون هم‌اکنون در سطح استان گلستان در حال انجام است.

وی به رضایت والدین از برگزاری این طرح اشاره کرد و گفت: تولید محتوای متنوع در این طرح موجب شده است تا خانواده‌ها با خیالی آسوده‌تر فرزندان خود را در این روزهایی که بیشتر ساعات را در منزل به‌سر می‌برند سرگرم کنند.

گفتنی‌است والدین برخی از کودکان و نوجوانان طی تماس تلفنی با مسئولان کانون گلستان رضایت خود را از انجام این طرح بیان کرده و با اشاره به نگرانی بابت چگونگی استفاده‌ی فعال و مفید از زمان حضور فرزندان خود در منزل، از کانون پرورش فکری و مربیان توانمند آن در ارائه راهکارها و شیوه های متنوع اجرای فعالیت‌های کانونی قدردانی کردند.

بر اساس این خبر، در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، با تلاش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می‌شود و در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین گزیده‌ای از انیمیشن‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های کانون به‌صورت رایگان برای استفاده خانواده‌ها منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این فیلم‌ها به پایگاه http://www.omid.kpf.ir/) مراجعه یا با هشتگ‌های در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» این آثار و فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

همچنین کانون پرورش فکری گلستان نیز طی فراخوانی با عنوان«ماجراهای خانه‌ی ما» از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواست تا آثار خود با موضوع‌های ماجراهای خانه‌ی ما، تلاش پرستاران و کادر درمانی، نظافت و پیشگیری، لحظات شاد با هم بودن و ... را در قالب فیلم۹۰ ثانیه، نقاشی، کاردستی، نمایش خلاق و خوانش متن شعر، داستان و دلنوشته ارسال کنند.

یادآوری می‌شود این طرح، تا پایان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =