کد خبر: 296371
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
بازدید 122
برگزاری کارگاه های ادبی مجازی در کانون لرستان

اعضای انجمن های ادبی مراکز کانون استان لرستان در کارگاه های ادبی مجازی شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، در این روزهای تعطیلی که اعضا و مربیان کانون همچون دیگران در قرنطینه هستند بخش ادبی کانون استان، اقدام به برگزاری کارگاه های ادبی مجازی نموده است .
محمدجواد محمدی مدیر کل کانون استان دراین خصوص گفت: برای این کار ابتدا از همکاران ادبی خواسته شد که 3 کارگاه مجازی برای اعضای انجمن آفرینش، اعضای کارگاه نوشتن خلاق و کارگاه شعر و داستان را در سه گروه مجزا تشکیل دهند. در این گروه ها  هر هفته دو بار کارگاه مجازی توسط یک مربی  برگزار می شود .
وی افزود: هرکارگاه به مدت ۹۰ دقیقه طول می کشد و همه مربیان و اعضا و کارشناس ادبی و همچنین  معاون فرهنگی اجرایی به عنوان ناظر کارگاه ها آنلاین هستند و در کارگاه و بحث های ادبی حضور دارند.
مدیرکل کانون استان عنوان داشت: شب های شنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ شب،  مربی های ادبی برای بچه ها یکی از عناصر شعر یا داستان را آموزش می دهند و شب های چهارشنبه اعضا آثار خودشان را به اشتراک می گذارند و انجمن آفرینش هم هر دو هفته یکبار برگزار خواهد شد. و این کارگاه های ادبی مجازی هم اکنون با استقبال خوب اعضا درحال اجراست.
محمدی از محاسن این کارگاه ها را تبادل تجربه بسیار خوبی بین مربیان استان و همچنین بهره مندی اعضا از آموزش دیگر مربیان استان دانست و اظهار داشت: اغلب اعضاخواهان ادامه این کارگاه برای همیشه و بعد از تعطیلی مراکز هستند .

عکس: آرشیو روابط عمومی کانون لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =