استقبال کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی از فعالیت‌های پیک امید مجازی کانون

هم‌زمان با اجرای طرح پیک امید مجازی، کودکان ونوجوانان با استقبال از این طرح مربیان خود را در تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی جهت ارایه به سایر کودکان ونوجوانان استان همراهی می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در خصوص فعالیت‌های کانون در پیک امید مجازی گفت: با توجه به تعطیلی مراکز کانون به منظور پیشگری از شیوع بیماری کرونا، و با آغاز طرح پیک امید مجازی کانون از طرف معاونت فرهنگی کانون کشور، مربیان مراکز کانون استان نیز با هدف ایجاد روحیه امید ، شادی و نشاط و پرکردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان به تولید آثار فرهنگی و هنری از قبیل معرفی کتاب ، کاردستی ، اوریگامی، نمایش عروسکی و...  ارایه در فضای مجازی می پردازند.

حمیدی افزود: آثار تولیدی مربیان کانون علاوه بر ارسال به معاونت فرهنگی کانون کشور جهت ارایه درپرتال اینترنتی کانون به نشانی  www.omid.kpf.ir در پیام‌رسان داخلی سروش به آدرس http:sapp.ir/kpfkh_jonoobi نیز در دسترس کودکان و نوجوانان قرار دارد.

وی با اشاره به استقبال کودکان ونوجوانان از طرح پیک امید مجازی کانون افزود: کودکان ونوجوانان عضو مراکز کانون استان نیز علاوه بر شرکت در مهرواره فرهنگی و ادبی «صبح عافیت» که از طرف کانون در بخش‌های مختلف منتشر شده است  با همراهی مربیان خود آثار هنری  زیبایی از قبیل نمایش عروسکی و پویانمایی تولید و جهت ارایه به سایر کودکان ونوجوانان استان از طریق فضای مجازی به اداره کل کانون ارسال می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =