اجرای طرح پیک امید در استان مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران از اجرای طرح پیک امید در استان مازندران خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، محمدعلی یزدان شناس با اعلام این خبر افزود،
با شیوع بیماری کرونا، طرح جدیدی با عنوان «پیک امید مجازی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور آغاز شد تا برخی از فعالیت‌ها و تولیدات آموزشی داوطلبانه و جهادی مربیان از طریق سایت‌های اینترنتی و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی در اختیار کودکان و نوجوانان ایرانی قرار گیرد.
یزدان شناس با بیان این‌که صفحه‌ای در زیر دامنه پرتال اینترنتی کانون به نشانی: omid.kpf.ir
راه‌اندازی شده است، از علاقه‌مندان دعوت کرد با مراجعه به این پرتال و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی فایل‌های آموزشی تهیه‌شده از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون را در زمینه‌هایی مانند کاردستی، اریگامی، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، معرفی کتاب و... مشاهده کنند.

مدیر کل کانون مازندران اظهار داشت: مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران نیز در همین خصوص اقدام به تولید ۶۸ اثر در رشته‌های؛ کاردستی، نقاشی، سفال، عکاسی، هنرهای نمایشی و قصه‌گویی نمودند که در پرتال اینترنتی پیک امید و دیگر صفحات مجازی کانون منتشر شد.
این مسوول یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند برای استفاده از این آثار فرهنگی و هم‌چنین؛ انیمیشین‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌ها به آدرس اینترنتی omid.kpf.ir مراجعه و یا با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی با وارد کردن #در دل دارم امید، #کانون امید و #پیک_امید از مطالب آموزنده آن استفاده کنند.
گفتنی است: سایت پیک امید با انتشار آثار جدید به روز رسانی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =