کد خبر: 296436
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
بازدید 265
بازی بسازید، شاد و خلاق باشید و جایزه بگیرید

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: خانواده های اصفهانی با مشارکت در ساختن بازی، طراحی بازی و یا اسباب بازی و شرکت در طرح "تعطیلات نوروز را در خانه بازی سازی کنیم" کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان می توانند از جوایز ویژه و نفیسی برخوردار شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، دکتر سیدمحمد قلمکاریان با بیان اینکه امسال با شرایط ویژه ای در کشور مواجه هستیم و همه باید به یکدیگر کمک کنیم تا این بحران را پشت سر بگذاریم اظهار داشت: اکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا کشور در شرایط بسیار ویژه ای قرار دارد و هر فرد موظف است تا به اندازه خود نکاتی را که توسط ستاد مبارزه با کرونا و مقامات مربوطه اعلام می شود رعایت کند تا به زودی شاهد غلبه بر این ویروس باشیم و با همیاری و همکاری یکدیگر بر این بیماری نیز پیروز شویم و دوباره وضعیت کشور به حالت عادی بازگردد.

وی در ادامه همچنین به طرح ویژه ای که توسط کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان با هدف «بیایید این بهار را شادتر از همه بهارهایی که داشته ایم کنار هم بمانیم تا ارمغانش سلامتی و شادی برای همه باشد» اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه در برهه کنونی خانواده ها باید در خانه بمانند و ایام نوروز نیز پیش رو است ،در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از این فرصت استفاده کرده و جهت عمل به وظایف ذاتی خود و به عنوان یار همیشه همراه کودکان و نوجوانان طرحی را با عنوان "تعطیلات نوروز را در خانه بازی سازی کنیم" ویژه خانواده ها و فرزندان کودک و نوجوان آنان در ایام نوروز 99 طراحی کرده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ادامه داد: در همین راستا خانواده ها می توانند بازی جدیدی را طراحی کنند و با فرزندان خود اجرا کنند یا اینکه با تغییر بازی ها، طرح هایی تازه خلق کنند تا بتوانند بازی ها را در خانه و در کانون گرم و صمیمی خانواده خود به اجرا درآورند و طرح ها و ایده های خود را برای کانون پرورش فکری ارسال کنند تا به بهترین و برترین بازی ها و ایده های سرگرمی آنان جوایزی توسط کانون پرورش فکری اهدا شود.

سیدمحمد قلمکاریان در ادامه افزود: علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند انواع بازی های حرکتی و مهارتی، فکری، دیجیتالی و.... را طراحی و اجرا نمایند این بازی ها می تواند فردی یا گروهی طراحی و اجرا شود و پس از طراحی و آماده سازی بازی ها خانواده از این بازی ها فیلمی با مدت زمان 90 ثانیه الی 2 دقیقه تهیه و به آدرس  peykomid99@gmail.com  ارسال نمایند.

وی در ادامه گفت: کلیه دانش آموزان 7 الی 15 سال با مشارکت اعضاء خانواده خود می توانند در این طرح شرکت کنند و همچنین لازم به توضیح است که آثار ارسالی باید دارای نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نام بازی، تعداد شرکت کننده و گروه سنی باشد و مهلت ارسال آثار نیز تا پایان فروردین ماه 1399 است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه بیان کرد: پس از اتمام زمان و بررسی بازی ها، طی مراسمی از برگزیدگان این طرح تقدیر به عمل می آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =