کد خبر: 296445
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
بازدید 796
«پیک امید مجازی» از دریچه صدا و سیمای مرکز بوشهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برنامه‌های هنری خود را در راستای «پیک امید مجازی» در صدا وسیمای مرکز بوشهر اجرا می کند. این برنامه‌های هنری که توسط لاله شایان‌فر مربی مرکز دیلم برای کودکان و نوجوانان گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال ارائه داده است شامل فعالیت‌های نقاشی و کاردستی است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، این اداره کل برنامه‌های هنری خود را در راستای «پیک امید مجازی» در صدا وسیمای مرکز بوشهر اجرا می کند. این برنامه‌های هنری که توسط لاله شایان‌فر مربی مرکز دیلم برای کودکان و نوجوانان گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال ارائه داده است شامل فعالیت‌های نقاشی و کاردستی است.

گفتنی است این آموزشها به گونه‌ای بوده است که سعی شده نقاشی‌ها در کنار سادگی به شکلی طراحی شود که خلاقیت مخاطب را درگیر کرده و آن‌ها بتوانند بدون نیاز به ابزار و وسیله‌ی خاصی با کمترین امکانات نقاشی کنند.

سمیه رسولی مدیرکل کانون استان بوشهر در ارتباط با پیک امید مجازی می‌گوید:

با در نظر گرفتن شرایط این روزهای دشوار که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه کودکان در کنار خانواده‌ها در قرنطینه خانگی به سر می‌برند ٬ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برای برخورداری هرچه بیشتر آن ها و غنی سازی اوقات فراغت کودکان بر آن است تا در قالب برنامه پیک امید مجازی برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان تولید و ارائه نماید.

وی افزود: خانواده ها می‌توانند برای استفاده از تولیدات فیلم ، انیمیشن ، قصه گویی و آموزش های خلاقانه هنری و ادبی در ایام تعطیلی مدارس به سایت omid.kpf.ir مراجعه و یا هشتگ های

#در_دل_دارم_امید

#کانون_امید

#پیک_امید

#کانون_پرورش_فکری_کودکان_و_نوجوانان

#کانون_پرورش_فکری_کودکان_و_نوجوانان_استان_بوشهر 

را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =