پیک امید، نشاط را به خانه‌های دانش‌آموزان می‌برد

علیرضا نوری گفت: در ایام تعطیل برنامه‌های متنوع و مجازی فرهنگی را اجرا می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش ناحیه2 زنجان، علیرضا نوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، در گفتگو با این پایگاه، با اشاره به ضرورت در خانه ماندن به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، گفت: در شرایطی که کشور عزیزمان دچار بیماری منحوس کرونا بوده، و تمامی مراکز آموزشی و فرهنگی، اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، مهدکودک‌ها، و نیز مراکز کانون پرورشی فکری در کشور و استانمان تعطیل هستند، باید بسته‌های فرهنگی و آموزشی را به خانه‌های مردم و دانش‌آموزان عزیز ببریم.

نوری ادامه داد: مربیان عزیز و تلاش‌گر فرهنگی و هنری کانون استان زنجان، همگام با همکاران کانون‌های سراسر کشور، برای ارتباط با اعضا، و همه کودکان و نوجوانان زنجانی که همراه با خانواده‌های خویش، این روزها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه مانده‌اند، برنامه‌های متنوعی را با عنوان پیک امید اجرا می‌کنند.

وی افزود: همکارانم تلاش دارند تا با انواع روش‌های ارتباط ی مجازی و از را دور، با خلق فضایی عاطفی و مهرورزانه، برنامه‌های خلاقانه تصویری را به خانه‌های مخاطبان برده و اوقاتی غنی و پرنشاط را برای آنان فراهم بسازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، در ادامه سخنان خود، گفت: کاردستی، اوریگامی، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، معرفی کتاب و ...، از موضوعات این برنامه‌ها است که بر اساس علاقه‌مندی بچه‌ها طراحی شده است.

نوری افزود: کودکان و نوجوانان عزیز و خانواده‌های فرهنگ‌دوست می‌توانند با مراجعه به سایت پیک امید، صفحه‌ای که برای همین منظور در زیر دامنه پورتال اینترنتی کانون راه‌اندازی شده است، از این امکانات استفاده کنند:

 www.omid.kpf.ir

وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این پایگاه، هشتک‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، با عناوین #در دل دارم_ امید، #کانون_ امید، و #پیک_ امید طراحی شده است، که امیدوارم در این شرایط بحرانی، لبخند را بر لبان کودکان و نوجوان نشانده و امید و شادی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان آورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در پایان سخنان خود، با اشاره به مشارکت ستودنی مربیان کانون در سطح استان در فرایند تولید محتوای مجازی و الکترونیکی، گفت: همه همکاران عزیزم در این جهاد فرهنگی حضور دارند و خوشبختانه آثار تولیدی آنان با اقبال عمومی در کشور همراه شده است.

گفتنی است "پیک امید" یکی از طرح‌های امدادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور است که در مواقع بحرانی و اتفاقات غیرمترقبه از قبیل سیل، زلزله و ... در کشور، توسط مربیان کانون، به صورت داوطلبانه و جهادی، اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =