برگزاری آنلاین بیست و ششمین جلسه ی انجمن ادبی سپیدار زنجان با حضور حسین تولایی

انجمن ادبی سپیدار کانون پرورش فکری استان زنجان بیست و ششمین جلسه ی خود را به صورت آنلاین با حضور حسین تولایی«نویسنده» و اعضای انجمن برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضانوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان این موضوع افزود: با توجه به روزهای سخت کرونایی موجود و بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جلسات انجمن ادبی سپیدار کانون استان زنجان در فضای مجازی و در قالب گفتگوی آنلاین با حضور حسین تولایی پیگیری می شود. در این جلسات مجازی کارشناسان انجمن های ادبی کانون و جمعی از اعضا و مربیان ادبی استان، در فروردین ماه ۹۹، با حضور ۲۷ نفر از اعضای شعر و داستان انجمن اجرا و با خوانش ۴ اثر به مدت ۲ ساعت در گروه انجمن ادبی سپیدار در قالب صوت و نوشتار برگزار میشود.

نوری گفت: در این جلسه اعضا ضمن مشارکت در نقد و بررسی آثار قرائت شده، سوالات خود را با کارشناس مهمان جلسه در میان می گذارند.

حسین تولایی از پویایی و مشارکت جدی اعضای انجمن ادبی کانون پرورش فکری استان در مباحث مطرح شده حین ساعات برگزاری جلسه ابراز خرسندی کرد و عنوان داشت: به هیچ عنوان احساس نمی کردم که جلسه به شکل مجازی برگزار شود.

لازم بذکر است که این جلسه برای اولین بار در کشور و با توجه به شرایط موجود، به شکل متفاوت و با کسب تجربه های تازه و با هدف انگیزش، تقویت روحیه، پایدارسازی گروه و تشویق و ترغیب اعضا برای آفرینش آثار جدید، در گروه مجازی انجمن ادبی سپیدار کانون پرورش فکری استان زنجان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =