از فرزندان کادر درمانی بیمارستان‌های آذربایجان شرقی قدردانی خواهد شد

با هدف تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان در درمان بیماران کرونایی، از فرزندان آنان تقدیر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب افزود: از فرزندان کادرهای درمانی بیمارستان‌های استان که تلاش های ماندگاری در درمان بیماران کرونایی داشتند، قدردانی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که فرزندان کادرهای درمانی به جهت همراهی و همدلی با والدین خود نقش موثری در تقویت روحیه آنان برای ارائه خدمات درمانی برای بیماران کرونایی داشتند، شایسته تقدیر و تحسین هستند.

وی ارسال کتاب‌های کانونی، انتشار فراخوان هنری و ادبی ویژه فرزندان کادرهای درمانی به منظور ثبت خاطرات آنان از دوران حضور شبانه‌روزی والدین‌شان در بیمارستان‌ها و تقدیر از برگزیدگان این فراخوان‌ها را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در همین راستا  توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرا خواهد شد.

گفتنی است از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، معاونت فرهنگی کانون کشور به منظور تشویق کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به ماندن در خانه‌ها  با اجرای  طرح پیک امید مجازی و راه اندازی سایت ویژه‌ای به همین منظور، اقدام به ارائه فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی برای مخاطبان خود کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =