کد خبر: 296544
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کودکان کرمانشاهی تنها نیستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از راه اندازی «پیک امید مجازی» خبر داد و گفت: در دوران قرنطینه مربیان کانون با تولید و انتشار برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و انتشار آنها در فضای مجازی، کودکان و نوجوانان را فراموش نکرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: با تصمیم مسوولان ارشد کانون کشور و همراهی مربیان کانون پرورش فکری در سراسر کشور، طرح گسترده تولید و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با عنوان «پیک امید مجازی» به صورت داوطلبانه به اجرا در آمده است. 

او افزود: کانون قبلا در شرایط بحرانی دیگری مانند سیل و زلزله نیز در کنار کودکان و نوجوانان بوده و برنامه‌های مختلفی را برای آنها برگزار کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت :برنامه‌های تولیدشده در کانون پرورش فکری استان کرمانشاه پس از تایید کارشناسان، در شبکه‌های مختلف اجتماعی در حال انتشار است و این برنامه‌ها با جدیت تا پایان تعطیلات اعلام‌شده از سوی دولت ادامه خواهد داشت.

فتاحی همچنین گفت: بر همین اساس، در اجرای این طرح، همکاران و مربیان پرتلاش کانون استان کرمانشاه، با وجود تعطیلی مراکز کانون در روزهای شیوع بیماری کرونا، در منزل اقدام به تهیه و انتشار فعالیت‌های تصویری در حوزه‌های قصه‌گویی، کاردستی، ادبی، انیمیشن، کتاب‌خوانی، و...کرده‌اند.

او در پایان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از تولیدهای فیلم، انیمیشن و آموزش‌های خلاقانه و داوطلبانه مربیان کانون در ایام تعطیلی مدارس به سایت omid.kpf.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =