مدیرکل کانون استان همدان به دیدار خانواده راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» رفت

مدیرکل کانون استان همدان با حضور در منزل جانباز شهید حاج‌میرزا سلگی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌ی وی، برای آن شهید عزیز رضوان الهی را مسئلت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان،  بهناز ضرابی‌زاده به اتفاق معاون فرهنگی و کارشناس روابط عمومی در منزل سردارشهید حاج‌میرزا سلگی حضور یافت و از همسر و فرزندان وی دلجویی کرد.
در این دیدار ضرابی‌زاده، ضمن تبریک و تسلیت به خانواده محترم وی گفت: مردان بزرگ هرگز نمی‌میرند همان‌طور که آب هرگز نمی‌میرد، بی‌شک راه و یاد خاطرات این شهید گرانقدر در بین یاران و دوستان و خانواده‌اش زنده و جاویدان است.
در ادامه همسر شهید سلگی ضمن تشکر از حضور مدعوین، بزرگ‌ترین دغدغه‌ی شهید را حل و رفع مشکلات مردم و جامعه برشمرد و ابراز کرد که حاج میرزا خود را پدر تمام فرزندان شاهد می‌دانست و پیوسته در حال انجام کار و رفع مشکلات آنها بود.
لازم به ذکر است سردار شهید حاج‌میرزا سلگی از جانبازان و ستارگان ۸ سال دفاع مقدس و رئیس ستاد لشگر ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان بود که با وجود جراحت‌های بسیار عرصه نبرد را رها نکرد و حتی در عملیات مرصاد با دو پای قطع شده به فرماندهی پرداخت و با اقتداء به مکتب عاشورا، در تاریخ ایران ماندگار شد.
گفتنی است سردار شهید حاج‌میرزا سلگی راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» به قلم حمید حسام در سحرگاه پنج شنبه ۱۴ فروردین‌ماه به خیل یاران و دوستان شهیدش پیوست. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =