گسترش فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در حوزه‌ی کودک و نوجوان و کانون زبان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: تعامل با مراکز علمی و پژوهشی دانشگاهی فرایند مطلوبی برای ساختن آینده است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون استان و رییس موسسه آموزش عالی هاتف زاهدان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر از توجه مسئولان موسسه آموزش عالی هاتف به حوزه‌ی کودک و نوجوان گفت: با توجه به بافت جمعیتی استان که بخش قابل توجه آن را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، برنامه‌ریزی برای ساختن آینده، که شعار کانون است، امری ضروری است که توجه به آن از اولویت‌هاست و در این مسیر تعامل با مراکز علمی و پژوهشی دانشگاهی می‌تواند رسیدن به این فرایند را مطلوب‌تر کند.

معصومه هادی در ادامه عنوان کرد:  «اعتماد خانواده‌ها» به کانون سرمایه‌ی ارزشمندی است که همکاران را در بخش‌های گوناگون برای ارایه‌ی بهترین خدمات به کودکان و نوجوانان تشویق و ترغیب می‌کند.

وی در ادامه با برشمردن برخی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: با عنایت به اعتقاد کانون برای پرورش نسلی سالم و علمی و تفکر شایسته‌ای که در هاتف مطرح است، فرصت مناسبی است با همکاری هدفمند و موثر گام‌های بیشتری برداشته شود تا شرایط مناسبی برای عرصه‌ی زندگی و کار فرزندان استان فراهم شود.

هادی هم‌چنین از کانون زبان به عنوان یکی از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری، که به عنوان برند معتبر، مشهور و محبوب در خاطرات جمعی در یونسکو ثبت جهانی شده است و ظرفیت بسیار خوبی برای آموزش زبان‌های خارجی دارد، نام برد.

پس از سخنان مدیرکل کانون استان رییس موسسه هاتف، رجبعلی برزویی، در سخنانی هدف این موسسه را تاثیرگذاری بر مردم، در کنار آموزش مطلوب، بیان کرد و افزود: در هاتف با رصد کردن نیازهای استان به دنبال توانمندسازی مردم در زمینه‌ی رفتارهای اجتماعی و نوع زندگی آنان هستیم و با توجه به تجربه و دانش کانون پرورش فکری به کمک کانون در این حوزه نیازمندیم.

طرح‌های پژوهشی، طرح اوقات فراغت، آموزش زبان، محتواسازی برای کودکان و نوجوانان و مهارت‌آموزی به دانشجویان از دیگر موارد مورد بحث میان هادی و برزویی برای ادامه‌ی همکاری بود.

قابل ذکر است در پایان این جلسه رییس موسسه هاتف با اهدای لوحی به مدیرکل کانون استان از همکاری‌های کانون در زمینه‌ی فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =