کد خبر: 296616
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
بازدید 770
بچه‌های سیل‌زده جنوب استان کرمان اسباب‌بازی هدیه می‌گیرند

کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان بسیج هنرمندان با همراهی جمعی از خیرین استان کرمان به ‌بچه‌های سیل‌زده جنوب استان اسباب‌بازی هدیه می‌دهند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان و همچنین کمک‌های ارزشمند جمعی از خیرین در اقدامی جهادی برای حدود ۴۰۰ کودک مناطق سیل‌زده جنوب استان اسباب‌بازی خریداری کردند.

بنابر این خبر، در این اقدام که با همت کانون پرورش فکری صورت گرفت با مبلغ جمع‌آوری شده که حدود ۱۰۰ میلیون ریال بود، برای حدود ۴۰۰ دختر و پسر اسباب‌بازی خریداری شد و تا پایان فروردین ۹۹ از سوی سازمان بسیج هنرمندان ضدعفونی می‌شود و به بچه‌های سیل‌زده جنوب استان کرمان خواهد رسید.

این درحالی است که، یکی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی یک سال‌ونیم گذشته فعالیت داوطلبانه و جهادی «پیک امید» است که برای خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم در شرایط عادی و خدمات‌رسانی به آنان در شرایط بحران شکل گرفته است.

بر همین اساس، از ابتدای سال ۹۸ و با وقوع سیلی که گریبان‌گیر شهرهای مختلف کشور شد، طرح «پیک ‌امید» همگام و همراه با بچه‌ها بود و توانست در طی سال جاری با حضور در مناطق مختلف کشور فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی انجام دهد و این بار کانون پرورش فکری استان کرمان با مشارکت خیرین برای بچه‌های مناطق سیل‌زده جنوب استان اسباب‌بازی تهیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =