انتشار فراخوان رویداد ادبی «تنفس صبح»

انجمن ادبی صبا مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری خوزستان فراخوان رویداد ادبی «تنفس صبح» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، انجمن ادبی صبا مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری خوزستان همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی هنری استان،فراخوان رویداد ادبی «تنفس صبح» را منتشر کرد.

 رویداد ادبی «تنفس صبح» ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب اشعار قیصر امین‌پور اقدام به خوانش و ضبط ویدیویی این اشعار کرده و در این رویداد شرکت کنند.

شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند در ضبط فیلم شعرخوانی خود که یا به وسیله موبایل یا دوربین فیلمبرداری به شکل افقی انجام می‌شود؛ در مدت زمان حداکثر دو دقیقه  ابتدا به صورت کامل نام و نام خانوادگی، رده سنی و نام شهر خود را بیان کنند و سپس به خوانش شعر منتخب خود به‌پردازند.

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این رویداد ادبی می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ به صفحه انجمن ادبی صبا کانون پرورش فکری خوزستان در اینستاگرام به آدرس anjomanadabikpf_khz@ ارسال کنند.

برندگان این مسابقه روز دوم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز تولد دکتر قیصر امین‌پور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی و جوایزی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

انجمن ادبی صبا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از بهمن‌ ماه ۱۳۹۶ با هدف آشنا کردن بهتر و عمیق‌تر بچه‌ها با ادبیات، شناسایی و پرورش استعدادها در بخش‌های تخصصی و زمینه‌سازی رقابت سالم بین نوجوانان راه‌اندازی شده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح پیک امید کانون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری استان خوزستان با تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی و انتشار در فضای مجازی در حال خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان هستند.

گفتنی است: مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به صورت داوطلبانه و جهادی در قالب طرح پیک امید در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، مهدکودک‌ها و مراکز فرهنگی هنری، ویژه کودکان و نوجوانان فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی را در قالب فایل‌های خلاقانه تصویری ارایه می‌کنند.

بر اساس این گزارش تاکنون به همت مربیان و کارشناسان کانون استان خوزستان بیش از ۱۵۰ ویدیو تصویری با موضوع‌های قصه‌گویی، کاردستی و هنرهای تجسمی، معرفی و روخوانی کتاب، نمایش، بازی و سرگرمی، پویانمایی، عکاسی، سرود، شعرخوانی، نوشتن خلاق و کلاس‌های ادبی مجازی تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =