«زیر گنبد کبود» مسابقه قصه‌گویی مجازی ویژه کودکان و نوجوانان

انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین، برای نخستین مسابقه قصه‌گویی مجازی خود با عنوان «زیر گنبد کبود» فراخوان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، «زیر گنبد کبود» عنوان مسابقه مجازی قصه‌گویی است که توسط انجمن قصه‌گویی کانون استان قزوین برگزار می‌شود.

در پی دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب شیوع بیماری کرونا، انجمن قصه‌گویی کانون استان قزوین با انتشار فراخوان مسابقه قصه گویی مجازی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «زیر گنبد کبود» همراه با تلاش برای احیای سنت دیرینه قصه‌گویی و انس کودکان و نوجوانان با آن، برای ایجاد روحیه پرنشاط در مخاطبین خود در این ایام قدم برداشته است.

این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله است و کودکان 7 تا 10 سال می‌توانند از روی کتاب قصه گویی کنند و در سنین بالاتر قصه‌گویی باید به شیوه روایت باشد.

مهلت ارسال فیلم قصه‌گویی تا 30 فروردین 99 و حداکثر مدت زمان آن 4 دقیقه تعیین شده است.

این آثار باید به صورت افقی فیلم‌برداری شود و نباید پیش از این منتشر شده باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال فیلم به دایرکت پیج اینستای انجمن قصه‌گویی استان قزوین به نشانی anjomangheseh.qazvin@مراجعه کنند.

قصه گویی‌ها در صفحه اینستای انجمن قصه گویی استان قزوین بارگذاری می‌شوند و به 3 قصه در هر گروه سنی(7 تا 10سال - 11 تا 17 سال)که بیشترین لایک را داشته باشند، جایزه تعلق می‌گیرد و شرکت کنندگان 15 تا 17 سال ساکن استان قزوین، عضو انجمن قصه‌گویی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =