برگزاری جلسه شورای فرهنگی کانون خراسان جنوبی از طریق ویدئو کنفرانس

اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون خراسان جنوبی به منظور بررسی فعالیتهای انجام شده در راستای پیک امید مجازی در روز شنبه ۲۳ فروردین ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، به منظور پیشگری از شیوع بیماری کرونا و همچمنین رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و دستور العمل‌های بهداشتی در این خصوص اولین جلسه شورای فرهنگی کانون استان با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان و اعضای شورای فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و برنامه‌های کانون استان از ابتدای شروع طرح پیک امید مجازی کانون بررسی و در خصوص ادامه برنامه‌ها نیز مباحثی مطرح شد.

 بر اساس این گزارش طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و همچنین اعیاد ماه مبارک شعبان استفاده از فن‌آوری اطلاعات را شرایط فعلی ضروری ارزیابی کرد و گفت، در راستای طرح پیک امید مجازی و خدمات رسانی به اعضا و مخاطبان کانون اقدامات خوبی در استان انجام شده و تا کنون بیش از ۵۴۰ اثر توسط مربیان کانون استان تولید و آثار منتخب علاوه بر ارسال به معاونت فرهنگی در بستر پیام رسان‌های داخلی به صورت روزانه در اختیار مخاطبان کانون قرار می گیرد.

وی در خصوص تولید آثار مراکز توصیه‌هایی ارایه و افزود، لازم است اعضای شورای فرهنگی با رعایت دستور العمل‌های ابلاغی در تولید آثار مربیان نظارت دقیق داشته باشند و آثار تولید شده با محتوای مناسب و به روز جهت بهره برداری در اسرع وقت به معاونت فرهنگی کانون ارسال گردد.

حمیدی سال گذشته را سالی همراه با تجربیات جدید برای مجموعه کانون استان ارزیابی کرد و گفت: پایدار سازی اعضا و جذب عضو جدید، آسیب شناسی فعالیت‌های سال ۹۸ ، پیگیری برنامه‌ها با جذب شریک فرهنگی و برنامه ریزی بر اساس دستور العمل‌ها و شعار سال ابلاغی از طریق ستاد مرکزی کانون را از برنامه های کانون در سال پیش روی کانون استان عنوان کرد.

گفتنی است در این جلسه که برای اولین بار از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد مقرر گردید در روزهای آینده ارتباط با مسئولین مراکز کانون نیز برقرار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =